• 1 EUR Euro RON
  • 1 USD USD RON
  • 1 GBP GBP RON
  • 1 CHF CHF RON
Burberry si Google au prezentat tehnologia ce permite utilizatorilor sa trimita saruturi virtuale

Burberry si Google au prezentat tehnologia ce permite utilizatorilor sa trimita saruturi virtuale

Companiile Burberry si Google au prezentat intr-o campanie recenta o tehnologie ce permite utilizatorilor sa inregistreze si sa expedieze saruturi virtuale oricarei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web, informeaza dailymail.co.uk.

Serviciul a fost lansat la inceputul anului, insa el a fost facut cunoscut publicului larg abia acum, dupa ce a fost utilizat de actrita Sienna Miller, intr-o campanie Burberry, in care apare si logodnicul ei, Tom Sturridge. 

Utilizatorul trebuie sa se conecteze pe platforma dedicata de Burberry acestei aplicatii - Kisss.Burberry.com - si sa sarute ecranul telefonului sau mobil. Noua aplicatie preia forma buzelor din acel sarut si o transforma in imaginea unui sarut virtual.  Imaginea este apoi digitalizata si poate fi expediata oricarui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook si Twitter. 

Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-si colora "sarutul virtual" cu un ruj de buze, tot virtual, in nuanta preferata. 

Odata expediat sarutul virtual, utilizatorul poate sa il urmareasca "zburand" intr-un plic, pe cer, pana in orasul destinatarului, prezentat in 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth. 

Tehnologia a fost folosita in noua campanie "With Love Christmas" a brandului Burberry, considerata punctul culminant al unui intreg an care celebreaza romantismul.


21 noiembrie 2013 17:55
Modifică setările cookies