"Romanii au talent" - record absolut de audienta, peste 7 milioane de telespectatori |
||
Editia de vineri a show-ului "Romanii au talent", difuzat de Pro TV, a inregistrat cele mai bune cifre de audienta de la lansarea emisiunii, in urma cu doi ani, si pana in prezent, peste 7 milioane de telespectatori urmarind programul in minutul de aur, 22:11.
Supershow-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a obtinut si in aceasta saptamana audiente ametitoare pe toate segmentele de public.
In minutul de maxima audienta, de la 22:11, emisiunea "Romanii au talent" era urmarita de peste 7 milioane de romani, show-ul de la Pro TV inregistrand 37,4 puncte de rating si 64,1% cota de piata, de aproape 14 ori mai mare decat cea inregistrata de Antena 1.
Programul "Romanii au talent" a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie record de 29,5 puncte de rating si o cota de piata de 49,5 procente, fiind urmarita, in medie, de peste 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 3-lea, dupa acasa, inregistrand o audienta de peste 8 ori mai mica fata de Pro TV - 3,5 puncte de rating si 5,9% cota de piata.
Audienta de peste sapte ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat si pe intregul public din mediul urban - 26,4 puncte de rating si 47,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 3,6 puncte de rating si 6,5% cota de piata.
Audienta medie inregistrata de emisiunea "Romanii au talent" intre orele 20.31 - 23.00 a fost pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, de 26,5 puncte de rating si 53,4 % cota de piata, de aproape sase ori mai mare fata de cea a Antenei 1, care a inregistrat doar 4,6 puncte de rating si 9,2% cota de piata.
Dupa o prima editie senzationala, care a tinut in fata televizoarelor o tara intreaga, supershow-ul "Romanii au talent" a revenit cu inca o serie de concurenti inzestrati cu aptitudini care mai de care mai neobisnuite, dornici sa intre in galeria "eroilor" descoperiti la Pro TV.
Cresteri spectaculoase s-au inregistrat si pe Facebook, unde, in timpul show-ului, pagina oficiala "Romanii au talent" a crescut cu peste 7.000 de sustinatori, ajungand la 600.000 de fani. Interactiunea pe Facebook a fost la cote maxime, fotografiile postate in timpul emisiunii ajungand la zeci de mii de like-uri si mii de share-uri.
Aparitii noi, cunostinte vechi, suspans, adrenalina si emotie pura - toate acestea s-au regasit pe scenele din tara, unde romanii s-au inghesuit sa-si demonstreze originalitatea si sa isi spuna povestile impresionante, dovedind ca pasiunea si visurile se pot concretiza intr-un spectacol de zile mari.
23 februarie 2013 17:29 |